vrijdag 28 mei 2010

#9 of 10 zaterdag 29 mei

-Hier dan de evaluatie van de 10 dingen.
Door het probleem om er achter te komen hoe alles werkte heb ik me er te kort in kunnen verdiepen, dit is geen desinteresse want ik vind het best interessant,maar het kost gewoon te veel tijd.
-LibraryTing vind ik het leukst en ga daar me daar zeker meer mee bezig houden.
-Persoonlijk zal ik geen bijdrage gaan leveren aan 2.0. maar denk wel dat het voor meerdere collega'szeker geldt.
-10 dingen was voor mij een zoektocht met een hele grote Z.

2 opmerkingen:

  1. Petje af, je hebt het gehaald. Je had er soms een hard hoofd in, maar je hebt doorgezet en ziedaar.... als nr. 2 over de eindstreep.
    Je verdient een dikke pluim.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! De eindstreep gehaald! Ook al kostte het je veel tijd je hebt toch maar mooi doorgezet.

    BeantwoordenVerwijderen